czwartek, 20 grudnia 2012

fotokalendarz

Macie już kalendarze na 2013r?
Czy może wierzycie w jutrzejszy koniec świata i odpuściliście poszukiwanie fajnego kalendarza?
Ja mimo wszystko liczę, że to nie jest moja ostatnia notka w życiu i kalendarz na 2013 sobie sprawiłam :) Kalendarz nie taki zwykły, bo foto.
Zdjęcia do niego wybrałam też nie takie zwykłe, bo mojego syna. Kalendarz dla mnie wyjątkowy:)
Ciekawy pomysł na prezent. Do Bożego Narodzenia raczej nie zdąży Wam już przyjść. Nawet jeśli dziś zamówicie. Jednak zawsze można przyspieszyć prezent na Dzień Babci i Dziadka.
A zdecydowanie byliby zachwyceni.


Ja wybrałam kalendarz kuchenny : (KLIK)
Wybrałam go ze względu na miejsce na notatki przy każdej dacie. To u mnie ważna sprawa. Bardzo często coś zapisuje w kalendarzach więc bez tego ani rusz.


Co mi się ogromnie podoba w kalendarzu?
 To, że to bardzo indywidualny kalendarz. Na pierwszej stronie możemy zamieścić dowolną dedykację. Możemy także podczas zamawiania wybrać szczególne dla nas daty. I zamiast pomazanego długopisem kalendarza mamy czytelnie pozaznaczane ważne dla nas dni.
No i zdjęcia...  Ukochane, ulubione, najwspanialsze...








Papier wysokiej jakości matowy-kredowy.
Zdjęcia, które zrobiłam nie oddają odpowiednio jakości kalendarza. Papier specyficznie odbija światło i przez to ciężko zrobić mu ładne zdjęcie. W rzeczywistości prezentuję się lepiej.

14 komentarzy:

  1. Świetny pomysł. My podobne kalendarze podarujemy dziadkom pod choinkę:) Już nie mogę doczekać się ich min, gdy zobaczą, że na każdej stronie mają ukochanego wnuka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. my w prezencie pod choinkę dziadkom zrobiliśmy kalendarze z Kalinką. rewelacyjna sprawa, żałuję, ze sobie tez nie zrobiłam.
    ja zamawiałam na samodruk.pl i jestem bardzo zadowolona, wielki wybór wzorów, rozmiarów,układów, czcionek, także można dodawać swoje święta i uroczystości.mam nadzieję, że obdarowanym także się spodoba;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze zdjecia :) my co roku robilismy takie kalendarze - w tym odpuscilismy - chociaz nie ze wzgledu na koniec swiata ;) ha,ha,ha... po prostu - sporo wydatkow.

    OdpowiedzUsuń
  5. super kalendarz i te zdjęcia z językiem.. :-) u nas takie kalendarze były rok temu .. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. My rok temu robiliśmy podobne kalendarze dziadkom, super pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie czekam, aż moje dojdą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dajemy fotokalendarze. W zeszłym roku było podobnie. To fajna pamiątka. W tym roku zamówiłam w Fotojokerze i są ekstra! Wprawdzie po 90 zł za sztukę, ale format A3, zdjęcia bardzo wyraźne, też możliwość własnych wpisów itd. Jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł, a synuś wygląda cudnie, najśliczniej jako mały kibic ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam i jestem mega zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten pomysł z kalendarzem! Bardzo ładnie wygląda :) Chyba sama zrobię taki zakup dla mojej córki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój fotokalendarz na 2021 rok już został zamówiony z tej stronki https://www.foto4u.pl/promocje. Aktualnie trwają świetne promocje więc warto z nich korzystać :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie. Chętnie poznam Twoją opinię.