środa, 14 listopada 2012

miłość od pierwszego wejrzenia?

Czy istnieje? Wierzysz? Doświadczyłaś?
Czy to możliwe, że widząc mężczyznę pierwszy raz na oczy od razu wiesz, że to ten, jedyny, niepowtarzalny i tylko Twój?
Nie wiem, ale wiem, że od pierwszego wejrzenia zakochałam się a sklepie Little Rose & Brothers.

Kurczaczki...jakie tam są cudeńka dla chłopców i dla dziewczynek.
Jak się patrzy na te "dziewczyńskie"  rajstópeńki , geterki inne cudaśne cudeńka to aż by się drugiego dzidziorka -  córę chciało...dobrze, że w tym momencie się odzywa rozsądek. Trzeba się otrząsnąć z amoku i pozostać przy zachwycaniu się chłopięcymi rzeczami ;)
A jest się czym zachwycać.
Jak przyszła do mnie paka to czułam, że poziom endorfin skacze mi do niebezpiecznego poziomu.
A jak ja otworzyłam....
a jak małemu włożyłam....
to już endorfiny przekroczyły tę niebezpieczną granicę.


Ale ja się pytam kto zjadł mojego Kubusia i na dodatek wskoczył do jego wózka? No kto?




Tygrys ten już Kubusia na szczęście wypluł, ale towarzyszy mu na każdym spacerze, wzbudzając zachwyt przypadkowych przechodniów. Został na szczęście udomowiony i już nie gryzie. Wręcz przeciwnie, przyjemnie tuli się do uszek malucha i ogrzewa całym sobą małą główkę, która tygryska bardzo lubi.




Tygrys ma wszystko na swoim miejscu i oczy ma i pyszczek ma i uszy ma i paski jak na prawdziwego tygrysa przystało ma. Ale on nawet kitę ma!

Cudeniek z Little-rose mamy kilka, ale przyjemność trzeba dozować. Nie myślcie, że wam wszystko na raz pokażę ;)
Sklep  tu: Little Rose
Ale i na Allegro można: czapa tygrysek

Pełną ofertę sklepu znajdziecie na Allegro. Sklep internetowy dopiero rusza i nie znajdziecie jeszcze wszystkich rzeczy. 
Oferta Little Rose na Allegro





16 komentarzy:

  1. CZAPA cudna, kilkami się rozglądam. Obawiam się, że mój budżet na tym ucierpi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka fajna :) Na stronie tego sklepu poza getrami, muchami i śliniakami nie widzę innych ubrań (w tym czapek). Drażni mnie to, że wiele produktów obecnie nie jest tam dostępnych :/ I to niestety dyskwalifikuje go u mnie, bo należę do osób niecierpliwych i jak coś mi się spodoba, to muszę to mieć od razu :D Ale faktycznie asortyment wygląda bardzo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamiczko. Koneicznie wejdz na Allegro z linka z czapą i wejdz w "inne przedmioty sprzedającego".
      Sklep dopiero rusza, pełna oferta jest na Allegro

      Usuń
    2. Rozumiem :) Zatem zabieram się za zakupy :D

      Usuń
  3. ...ja w miłość o d pierwszego wejrzenia nie wierzę za wyjątkiem mojego dziecka i pięknych dodatków:P Tak więc nie wchodzę bo będę musiała się żywić tynkiem ze ścian:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka fajna, ale nie dla mojego Łobuziaka, który bez problemu by ją zdjął;) Musi być wiązana pod szyją, bo wtedy nie walczy i nie zdejmuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój potworusek ściąga nawet wiązane czapki. Jednak tygrysek trzyma się dzielnie na głowie i zostaje ściągany dopiero po przekroczeniu progu domu. Czyżby polubił? A może dziecię po prostu w końcu zmądrzało

      Usuń
  5. czapa świetna!
    zdziwiłam się, ale nawet cen nie mają bardzo bardzo wygórowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na takie fajne cudeńka, ceny nie są na szczęście abstrakcyjne.Przykładowo, widziałm zwykłe legginsy 2 razy droższe w jednym z sieciowych sklepów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda bywa, że ceny porażają, a towar wcale nie wart swojej ceny.

      Usuń
  7. Kubuś-prześliczny chłopczyk.
    A w czapeczce bardzo mu do twarzy :)
    Mój synek na taką jest już raczej za duży a córka jak to dziewczynka woli różowe króliczki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. czderski Kubuś w tej czapie:D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie. Chętnie poznam Twoją opinię.