czwartek, 19 grudnia 2013

pistacjowo


Kubul po raz kolejny pokazał, że jest prawdziwym twardzielem i szybciutko wykaraskał się z choroby. Jeden dzień smarków, trochę gorączki, ale już nie ma po nich śladu i znów mam w domu zdrowe dziecko. I dobrze, bo takie piękne grudniowe słoneczko nas rozpieszcza, że żal siedzieć i kisić się w domu. Tym bardziej, że zbliżają się Święta i nawet nie chcę słyszeć o chorowaniu.

Ja dziś miałam okazję podejrzeć Dominiśka. Duży chłopaczek nam rośnie :) Już ma prawie 2 kg :) Spał słodko z rączkami podłożonymi pod główkę :) Już niedługo...coraz bliżej :)
 Na szczęście wszystko jak najbardziej przebiega książkowo i bezproblemowo :)


Dzisiaj mam dla Was świetną propozycję. Dla osób znudzonych, zmęczonych szarościami. Dla tych, którzy chcą ożywić szafę dzieciaczka. Nasycone, żywe kolory mi zawsze poprawiają humor i dają dawkę optymizmu.  Lubię nosić ja - nosi więc i moje dziecko.
Jakuma Fashion

Mam Wam do pokazania mega wygodny zestaw:
Bluza
Spodnie
Spodnie haremki i bluza z praktyczna stójką osłaniającą szyjkę, którą w razie potrzeby możemy również rozpiąć by  bardziej "rozdekoldować".  Luźny krój, nie krępujący ruchów dziecka. Materiał elastyczny, wysokiej jakości, bardzo przyjemny w dotyku. Wszystko dokładnie i starannie uszyte.
Materiał nie jest aż tak gruby więc teraz polecam założyć coś pod spód. Na gołą skórkę będzie idealny na wiosnę.
Ja musiałam odrobinę przeszyć guziczki stójki, gdyż rozmiar, który zamówiłam okazał się być na Kubuśka trochę za duży i stójka przez to układała się zbyt szeroko na szyi. Jednak z łatwością to przerobiłam mimo, że  do zapalonego krawca to mi niestety daleko.

A jak komuś zbyt pistacjowo to może przełamać całość apaszką w innym kolorze.  Np taka którą znajdziecie tu:  (klik).
Apaszka dwustronna. Z jednej strony Minky, z drugiej bawełniany morski wzór w ośmiornice , kraby, delfiny itp. Zapinana na dwa zatrzaski , dzięki którym będzie dobra na każdego dzieciaczka - tego mniejszego i większego.

Jakuma Fashion to także czapki, maskotki, śliczne dwustronne bluzy, rożki i inne. Wszystko w całkiem przystępnych cenach :)
Zapraszamy na: Fanpage Jakuma Fashion












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Chętnie poznam Twoją opinię.