środa, 8 października 2014

Spacerkiem....

 Nigdy jej nie lubiłam, nawet nie tolerowałam.. Zawsze mnie dołowała, zabierała chęci do działania. Sprawiała, że się rozklejałam, użalałam nad swoim życiem, które wcale nigdy złe nie było. 
To ona powodowała, że wszystko było w ciemniejszych barwach. Jesień nigdy nie była dobrym kompanem dla mnie, ale ciąża spowodowała, że inaczej spojrzałam na otaczający świat.
Zaczęłam doceniać to co mam, cieszyć się tym.
 Bo tak naprawdę mam wszystko! Wszystko czego potrzeba do szczęścia! Mam najcudowniejszych w świecie synków, szczerze kochającego męża, wsparcie najbliższych i na zdrowie też narzekać nie możemy. 
Czego mi więcej trzeba? Pieniędzy? Tego zawsze mało. Każdemu! A nie o to w życiu chodzi by wiecznie gonić za tym skrawkiem papierka. Czasami nie dostrzegamy jak wiele posiadamy, jak wielkie szczęście mamy w życiu. Odkąd mam dzieci, potrafię cieszyć się każdym dniem, każdym ich uśmiechem. Każda nowa umiejętność sprawia, że moja duma pęka w szwach. I to o to chodzi by umieć cieszyć się z tych drobnostek, z tych rzeczy nie dostrzegalnych dla obcego oka.
Uwielbiam, gdy chodzimy na spacery a on zbiera kasztany i patyki. Uwielbiam gdy ciągnie go za sobą szurając nim po piasku. Uwielbiam to, bo wiem, że i jemu to sprawia radość. Możemy się wytarzać w kupce liści i mieć z tego niesamowitą radochę. Przy dzieciach nawet ta dotychczas nielubiana jesień nabiera rumieńców i daje się lubić.
Wielkie ufff, że ostatnie lata przynosiły raczej tą słoneczną, ciepłą jesień. Tak tez zapowiada się w tym roku. Musimy łapać te chwile ile się da. Zaczerpnąć słońca tak mocno, by wystarczyło nam na całą Zimę.
Dlatego chodzimy....i chodzimy...i chodzimy....i zbieramy patyki i kasztany :)

Na taką pogodę idealnie sprawuje nam się zestaw od firmy Badzia. Niezbyt gruba, bardzo wygodna i elastyczna dresówka, idealna na późne lato i  jesień.  Badzia to oczywiście hand made. W bardzo przystępnych cenach. Za to ogromny plus. Można pięknie i oryginalnie ubrać dzieciaczka, bez katastrofy portfelowej. W Badzi znajdziecie sporo ciekawych, pomysłowych wzorów i inspiracji. Modele można modyfikować w zależności od naszego gustu. Przeglądając ich fanpage trafiłam na świetną nowość. Duety dla mam i córek. Super sprawa! Każda córeczka byłaby dumna, że może wyglądać tak jak Mama. Warto zajrzeć.

 Zapraszam na ich fanpage : (KLIK)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Chętnie poznam Twoją opinię.