wtorek, 29 lipca 2014

Już za parę dni, za dni parę....

...weźmiesz plecak swój i gitarę. 
No dobra, z gitarą to przesadziłam, ale rowerek biegowy i zabawkową perkusję obowiązkowo spakować trzeba, bo...
już za parę dni, za dni parę, a dokładniej w piątek - czeka nas mega ekscytujący wyjazd. Wyjazd krótki, bo bo tylko na weekend, ale za to bardzo intensywny.
Gdzie jedziemy?
W zasadzie nie istotne, bo nie jedziemy tam, żeby zwiedzać czy wypocząć (obawiam się, że to drugie będzie nawet niemożliwe). Jedziemy tam, dla ludzi, których tam spotkamy. Dla ludzi, których uwielbiam! Dla ludzi, którzy wnieśli w moje życie ogrom dobra. Dla ludzi, na których mogę polegać w KAŻDEJ (!) sytuacji. Dla ludzi, których mogę nazwać bez mrugnięcia okiem, przyjaciółmi! Moja ekipa już nie raz i nie dwa, udowodniła, że ma wielką moc i że razem możemy przenosić góry. To zupełnie nic, że dzielą nas setki kilometrów! To żadna przeszkoda! Żadna! Jestem ogromnie szczęśliwa, że Was mam! Dzięki!
Ekipa to jest nie byle jaka także z innego powodu. Każda ze wspomnianych dobrych duszyczek, ma swojego osobistego dzieciorka w wieku mojego Kubulastego. W związku z tym na naszym szalonym weekendzie będzie łącznie ze 30 dzieci! To już wiecie czemu pisałam, że odpoczynek nie będzie raczej możliwy :)
Wyobrażam sobie, że wszystko będzie się tam działo w zawrotnym tempie, a młode pokolenie nie da nam spokojnie usiąśc i pogadać. Oj chyba nie będzie na to szans.
Świetnie się składa, że ostatnio mieliśmy okazję poznać gotowe do picia kaszki Nestle, bo tam przydadzą się z pewnością!
Nie będę musiała biegać po kuchniach, w poszukiwaniu przegotowanej wody. Pewnie jak zwykle usłyszałabym, że woda przed chwilą gotowana, że wrzątek. "Pani, studź Pani szybko, bo mnie dziecię płaczę!" ;)
Zapowiadałam ostatnio, że chłopaki będą testować 4 smaki kaszek:
- kaszka do picia mleczno-ryżowa z bananami, przeznaczona dla dzieci powyżej 4 msc
- kaszka do picia mleczno-pszenna z herbatnikami , przeznaczona dla dzieci powyżej 6 msc
- kaszka do picia mleczna 8 zbóż z miodem, przeznaczona dla dzieci powyżej 6 msc
- kaszka do picia mleczno-pszenna z czekoladą, przeznaczona dla dzieci powyżej 9 msc.

Juz jesteśmy po testach. Przeszły sprawnie i chłopaki juz wybrali swoje ulubione smaki.



Sama też spróbowałam każdej z kaszek i muszę przyznać, że  wszystkie były całkiem smaczne. Moje gusta pokrywają się z gustem moich synów. Wybrali bardzo podobnie.
Kuba wybrał:

a Dominik najchętniej zjadł:


Tacy byli tez i moi faworyci.

Kaszki to sprawa super wygodna! Nacinasz lub przerywasz rożek kartonika, przelewasz i już! Nie wymaga nawet podgrzewania. Wystarczy, że trzymamy ją w temp pokojowej. Łatwizna taka, że i Dominik by sobie z tym poradził :) Kaszki są idealnym rozwiązaniem wszędzie tam gdzie nie możemy ugotować czegoś sami maluchowi. Zwłaszcza teraz, latem, gdy sporo podróżujemy z dziećmi i wychodzimy na dłuższe spacery.
Polecam zarówno tym leniwym jak i zabieganym.
Juz wkrótce relacja z naszego szalonego weekendu. A teraz uciekam, czas powoli szykować walizki, bo to już za parę dni...za dni parę.


I ponownie przypominam o loterii.


*wpis sponsorowany


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Chętnie poznam Twoją opinię.