wtorek, 11 marca 2014

Żegnaj cycu!


 Pożegnaliśmy cycocha. Raz na zawsze. I wcale nie żałuję! Niektórzy uznają mnie pewnie za wyrodną matkę. No bo jak można nie chcieć karmić piersią? To przecież takie zdrowe itd...
Dla mnie niestety karmienie piersią to wieczna udręka. Zwłaszcza jak maluch wisi pół dnia na cycu, a ja nie mam czasu dla starszego synka. Obolałe cyce, wiecznie przemoczone wkładki i kałuże na ubraniach... nic przyjemnego.
Ale to wszystko drobnostka. Najgorzej gdy dziecko zaczyna cierpieć z powodu nagromadzenia gazów, bo nałykało się powietrza podczas jedzenia. Kubulas miał to samo. Walczyłam dwa miesiące. Dwa miesiące kolek, które skończyły się z dniem odstawienia cyca. Wtedy żałowałam, że nie odpuściłam wcześniej. Kupowałam mnóstwo przeróżnych leków, które wcale nie pomagały. Niektóre nawet pogarszały sytuację. Czułam się przemęczona i permanentnie senna, bo noce były zawalone. Oj dał nam w kość Kubuś troszkę za czasów niemowlęcia.
Teraz postanowiłam nie walczyć. Nic na siłę. Szkoda mi dziecka i siebie. Nie mogę patrzeć jak się wygina i pręży z bólu. Kubulas na MM wyrósł na całkiem zdrowego chłopca to i Dominik da radę :)
Nie karmimy się od kilku dni i już sytuacja zmieniła się diametralnie.  Maluch się wyciszył, nie męczy go ból. Śpi spokojnie przez prawie cały dzień.
Ja mam więcej czasu dla Kubulina i wszyscy są szczęśliwi :) Mój cyc przy okazji czuje się wolny, a ja mogę jeść co mi się żywnie podoba ;) Tęskniłam za wypiciem gorącego kakao ;)

A Wy jakie macie podejście do karmienia piersią? Lubicie czy raczej unikacie?


Chciałam Wam dzisiaj pokazać komplecik ciuszków od Infante
Wiecie czemu ich polecam? A temu, że jest to firma z wyjątkowym szacunkiem dla klienta.  Po prostu o niego dbają i widać, że im zależy. A to cenię! Bardzo cenię! I warto takie firmy pokazywać!
Jest to sklep, w którym znajdziecie ubranka z zabawnymi napisami dla dzieciaczków lub możecie stworzyć własny napis. Do wyboru macie różne rodzaje i kolory czcionek. Możecie napisać co chcecie. Byle by się zmieściło na małym ciuszku :) W sklepie znajdziecie też muszki, spódniczki itp.
Ja zamówiłam kopertowe body ( super wygodne i praktyczne przy niemowlaku) oraz półśpiochy. Dla mnie to najwygodniejsza opcja ubrania dla małej, kruchej istotki. Moje body napisem "Szczęście Mamy" :) W końcu mamy coś "naszego" :) Aż mi szkoda, że maluch pewnie szybko z nich wyrośnie, bo rośnie urwis jak na drożdżach :) Oczywiście ubranka 100% bawełniane. Jakościowo super! Przemiła, bardzo delikatna w dotyku bawełna zapewnia maluchowi komfort noszenia. Posiada certyfikat "Bezpieczny dla dziecka".
Piękna i elegancka śnieżna biel  przykuwa wzrok, a maluch wygląda jak prawdziwy aniołeczek.

A tu nasz model pierwszej klasy :)





3 komentarze:

  1. Jestem pod wielkim wrażeniem tego postu!!! Szczeri i prawdziwy. Mi niestety nie bylo dane karmienie piersią, ale to lekarze zadecydowali za mnie niestety i bardzo mnie to bolało, a przejście na butelke niestety nie poprawiło brzuszkowej sytuacji :(:( A mnie bezpowrotnie odebrano radość
    którą bylo fla mnie karmienie piersią... Blagam o informację, jakie mleko od razu zmieniło kolkowy stan, bo my jesteśmy przy trzecim, a córka nadal cierpi choć ma juz 5miesiecy :(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas przy żadnym mleku modyfikowanym nie ma problemu. Aktualnie używamy Babydream z Rossmana. Cena super, Z tego co mi wiadomo, to ma też mniejszą zawartość cukru od innych mlek (informacja nie sprawdzona, nie porównywałam)

      Usuń
  2. Dzięki za odpowiedź :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie. Chętnie poznam Twoją opinię.