wtorek, 1 kwietnia 2014

Dejna

Mam to szczęście, że moje dzieciaczki są w 100% zaplanowane. Zaplanowane i wyliczone prawie do dnia :)  Prawie, bo Dominik miał być wiosennym, marcowym dzieciaczkiem. O niecałe dwa tygodnie pomyliłam się w kalkulacjach i termin porodu wyznaczono na 18 luty. Bałam się, że będzie jeszcze ostra zima, wielkie śniegi lub mrozy, ślizga droga i problem z dojazdem do szpitala. A blisko do szpitala nie mamy.
 A jak było? Chyba nie muszę pisać:) Słońce na sali poporodowej waliło mi tak w szybę, że myślałam, że jestem w szklarni i wyleję siódme poty. Trochę współczułam małemu zawiniętemu szczelnie w becik. Choć on nie wyglądał na niezadowolonego ;)  Nakupiłam mu 3 grube kombinezony w różnych rozmiarach "no bo przecież będzie zimno". Kombinezony i zimowe czapy się nie przydały niestety bądź "stety", a moje plany na wiosennego dzieciaczka się ziściły :) Dzięki temu dość szybko wyskoczyliśmy na spacerki i czerpaliśmy ( i czerpiemy) ile się dało z wiosennego słoneczka :)
Ja wczoraj zabrałam się za wiosenne porządki. Przewertowałam szafy i wywaliłam wszystko to, w co do tej pory łudziłam się, że jeszcze się kiedyś zmieszczę. Tak się łudzę od paru lat więc uznałam że już czas się tego pozbyć, że nie stanie się żaden cud i nagle nie znikną same z siebie dodatkowe kilogramy i centymetry;) Pozbyłam się złudzeń, pozbyłam się ciuchów. Za to zyskałam miejsce w szafie ;) Nie jestem typem chomika, ale są takie ciuchy, które darzę sentymentem i choćby były kilka rozmiarów za małe to szkoda mi wyrzucić. Powiedzcie, że też tak macie?
--------------------

Koszulki od dejna.pl pokazywałam Wam już dawno. Przy okazji Świąt pokazywałam Wam Mikołajową koszulkę. Pokazywałam Wam tez "marynarkę" dla małego eleganta. Jednak nic o dejnie Wam nie pisałam, a to błąd, bo warto się im przyjrzeć.
Osobiście mam słabość do koszulek i bodziaków dla dzieci z dziwnymi, śmiesznymi nadrukami.
Dejna.pl to bogactwo właśnie takich zabawnych, tematycznych obrazków, napisów na koszulkach. Ale nie tylko, bo znajdziecie tam wszystko od kocyków po czapeczki :) Koszulka czy jakikolwiek inny rodzaj odzieży może zawierać twój indywidualny napis. Możesz też wybrać gotowca... a jest w czym wybierać, bo propozycji jest naprawdę sporo.  Ceny bardzo przystępne, a jakość bardzo dobra. Koszulki są  wykonane z mięciutkiej, przewiewnej bawełny. Mamy je już od kilku miesięcy i wyglądają dalej nienagannie. Bardzo elastyczny i rozciągliwy ściągacz przy szyjce. To dla nas bardzo ważne bo maluchy średnio lubią ciasne koszulki wkładane przez głowę.
W sklepie znajdziecie  propozycje nie tylko dla maluchów, ale i dla siebie lub dla kogoś bliskiego. Ciekawy pomysł na prezent dla znajomego z poczuciem humoru lub np dla babci czy dziadka.
A może koszulka Wielkanocna "z jajem"?


Jeśli szukasz nietypowego ubrania to koniecznie zajrzyj na dejna.pl




A te już widzieliście :)









W poszukiwaniu inspiracji warto zajrzeć również na ich FP: FP dejna.pl





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Chętnie poznam Twoją opinię.