czwartek, 30 stycznia 2014

Na mecie!


Dawno mnie tu z Wami nie było. Wybaczcie. Brak czasu i ciąża dały o sobie znać. Matka musiała odpocząć.
Ale już meta :) Już 38 tydzień więc moja ciąża już jest donoszona i czekamy na malucha :)
Zleciało strasznie! Zupełnie nie wiem kiedy ta ciąża gdzieś "uciekła". Dopiero co odczytywałam pozytywny test, a lada dzień znajdę się w szpitalu.
Mamuśka z tej okazji musiała oczywiście cyknąć sobie (pewnie już ostatnie) ciążowe zdjęcia, żeby mieć pamiątkę z tego stanu. Status kilogramowy +10. Myślę, że to super wynik i nie będzie dużo zrzucania. O ile nie spuchnę jeszcze w te ostatnie 2 tygodnie :)
Mam nadzieję, że jesteście ciekawe mojego brzucholka :)


No to czekamy maluchu! Torba do szpitala spakowana, wyprawka gotowa. Wyskakuj. Nie daj się przenosić jak Twój starszy brat :)


Na zdjęciach tunika dla mam z dystansem do siebie i poczuciem humoru, które chcą zaakcentować swój stan i wykrzyczeć światu, że są w ciąży :) Ja zdecydowanie należę do grona tych osób. Zabawny wzór z wyglądającym z brzuszka chłopczykiem u każdego wywołuje uśmiech, a i mamie poprawia humor. A u ciążowych Mam dobry humor to podstawa! :) Ładnie akcentuje brzuszek i jest bardzo wygodna.
Wykonana z przewiewnej bawełny  - 100 %
Tunikę znajdziecie na tej aukcji na Allegro: tunika ciążowa
Dwa wzory, różne kolory i rozmiary,  w przystępnej cenie :) Wersja dla bliźniaków również możliwa - na zamówienie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Chętnie poznam Twoją opinię.