wtorek, 8 stycznia 2013

Konkursowy przypominacz

Wiem wiem... już pewnie macie dawno choinki rozebrane, opadły z igieł, straciły swój pierwotny urok. Poza tym już Święta dawno za nami, obżarstwo minęło, a pozostały tylko próby zgubienia dodatkowych kilogramów nabytych w te kilka dni :)
Jednak u nas konkurs Świąteczny jeszcze trwa. Mam nadzieję, że osoby, które się jeszcze nie zgłosiły mają uwiecznione swoje choineczki i szybko nadrobią zaległości. Macie czas do 14 stycznia 2013 roku do godziny 23:59. Wybierzemy  i nagrodzimy 5 najpiękniejszych choinek.
Jest o co walczyć.
Nagrodą jest kosmetyk, który prywatnie uznaliśmy za nasz HIT roku 2012. Kuracja złuszczająca do stóp. Dzięki niej szybko, sprawnie i bez trudu pozbędziecie się zrogowaciałego naskórka. Maska zrobi wszystko za Was. Wy tylko nakładacie, potem zmywacie i czekacie 7 dni na efekty. A efekty są rewelacyjne!
Więcej o masce przeczytacie tu: Recenzja Magic Foot Peel
A szczegóły konkursu tu: Konkurs - Pokaż nam swoją choinkę

A więc do dzieła!





13 komentarzy:

  1. Ok, namówiłaś mnie... warto powalczyć o ten kosmetyk, chociaż uprzedzam, że moja choinka w tym roku jest bardzo marna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kto wie, może ja akurat lubię "marne" choinki ;)

      Usuń
  2. Nowy konkurs do wygrania bodziak:
    http://blog.naszkoliberek.pl/konkurs-swieta-i-po-swietach/

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę w końcu cyknąć zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłałam - co prawda my w tym roku mieliśmy filcowa, małą choinkę "hand made", ale może ktoś moją pokrakę doceni?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam po wyróżnienie http://czymzajacmalucha.blogspot.com/2013/01/czego-o-mnie-nie-wiecie-versatile.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://mamaronia.blogspot.com/2013/01/5-prawd-nie-objawionych.html

    zapraszam po wyroznienie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak ktoś nie ma konta na fb to może brać udział ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teoretycznie zasady tego nie uwzględniają, ale dla osób nie posiadających FB,a posiadających bloga moge pojsc na kompromis i poprosic o wstawienie banneru na blogu zamiast polubień.

      Usuń
    2. tylko takie osoby prosimy o podanie linka w komentarzu do bloga.

      Usuń
    3. Zatem się zgłaszam :D Banner dodałam tu http://czymzajacmalucha.blogspot.com/. Zaraz wysmaruję maila i wyślę zdjęcie.

      Usuń

Zostaw ślad po sobie. Chętnie poznam Twoją opinię.